Pozostałe wątki pomocy:
1) Na stronie, gdzie wystąpił problem, kliknij hiperłącze "Zgłoś problem"
W oknie Zgłoś problem:
2) Określ nazwę problemu
3) Opisz problem
4) W miarę możliwości dodaj załączniki (np. podesłane zrzuty ekranu mogą przyspieszyć rozwiązanie problemu)
5) Kliknij przycisk „wyślij”
Informację o odpowiedzi wyślemy na adres e-mail Twojego konta w panelu Opinie.pl.

Badania zwykle realizujemy z udziałem określonej grupy osób: np. z mieszkańcami danego regionu, osobami w konkretnym wieku czy użytkownikami pewnej kategorii. Ankiety przydzielane są na podstawie danych profilowych, więc zachęcamy do uzupełnienia i bieżącej aktualizacji profilu, który pozwala nam na celowe przydzielanie ankiet, a tym samym zwiększa szanse na zdobycie punktów. Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby umożliwić naszym panelistom możliwość uczestniczenia w zróżnicowanych projektach badawczych. Prosimy tym samym o cierpliwość.

Powiadomienia gwarantują, że na bieżąco będziesz informowan(a/y) o nowych zaproszeniach i wiadomościach. W porównaniu z wiadomościami e-mail powiadomienie dotrze do Ciebie szybciej, dzięki czemu nie przegapisz żadnego badania.

Powiadomienia można włączyć na wielu urządzeniach równocześnie, więc niezależnie od tego czy będziesz w domu, w pracy czy w podróży, masz gwarancję, że nie przegapisz nowych zaproszeń i wiadomości z Panelu Opinie.pl.


W momencie pojawienia się nowego zaproszenia lub wiadomości na Twoim urządzeniu wyświetli się powiadomienie.

W przypadku urządzeń mobilnych (w zależności od ustawień systemowych) powiadomienie będzie widoczne:
1. Na górnej belce
2. W obszarze powiadomień
3. Na ekranie blokady
W przypadku laptopów lub komputerów stacjonarnych powiadomienia pojawiają się w prawym dolnym rogu ekranu (4) (na komputerach Apple jest to prawy górny róg):

1) Na stronie głównej w oknie „Powiadomienia” kliknij przycisk „włącz powiadomienia”.
2) Kliknij „Zezwalaj”/„Odbieraj” w okienku pytającym o pozwolenie na pokazywanie powiadomień.

1) Na stronie głównej w oknie „Powiadomienia” kliknij przycisk „aktywuj powiadomienia”.
2) Kliknij „Zezwalaj”/„Odbieraj” w okienku pytającym o pozwolenie na pokazywanie powiadomień.

1) Na stronie głównej w oknie „Powiadomienia” kliknij hiperłącze „tutaj”.

1) Kliknij ikonę kłódki przy adresie strony.
2) Rozwiń listę wyboru dla powiadomień.
3) Wybierz „Zezwalaj”.
4) Kliknij ikonę krzyżyka w celu zamknięcia okienka ustawień witryny.
5) Odśwież stronę.

Powiadomienia o nowych zaproszeniach i wiadomościach obsługują aktualne wersje poniżej wymienionych przeglądarek:

  • Chrome
  • Firefox
  • Samsung Internet Browser
  • Mint Browser
  • Opera
  • Edge
  • UC Browser
  • QQ Browser
  • KaiOS Browser

Powiadomienia nie są obsługiwane w trybie prywatnym / incognito.

Powiadomienia nie są aktualnie dostępne na urządzeniach iPhone oraz iPad.


Ze względu na prezentowane treści niektóre ankiety wymagają skorzystania z urządzeń z szerszym ekranem.

  • Nie masz dostępu do urządzenia z szerszym ekranem?
  • Nie chcesz otrzymywać więcej zaproszeń niedopasowanych do Twojego urządzania?

Ustaw blokadę otrzymywania zaproszeń do badań przeznaczonych dla urządzeń z szerszym ekranem.

W momencie kliknięcia w zaproszeniu przycisku „Ustaw blokadę” zapisujemy w bazie danych szerokość ekranu Twojego urządzenia. Dzięki tej informacji zaproszenia do kolejnych badań dostosowujemy do urządzenia, z którego korzystasz.

Jeżeli zauważymy, że korzystasz z urządzenia z szerszym ekranem, wówczas umożliwimy Ci anulowanie blokady poprzez wyświetlenie komunikatu:

Po kliknięciu przycisku „anuluj blokadę” znowu będziemy wysyłać Ci zaproszenia do wszystkich badań.


W razie problemów z wypełnieniem ankiety prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem: ankiety@opinie.pl

1) Na stronie wiadomości wpisz treść wiadomości
2) W miarę możliwości dodaj załączniki (np. podesłane zrzuty ekranu mogą przyspieszyć rozwiązanie problemu)
3) Kliknij przycisk „wyślij”


1) Kliknij zaproś
2) Kliknij przycisk „zaproś” dla metody, przy użyciu której chcesz zaprosić znajomych (Facebook, Google+, LinkedIn, e-mail, spersonalizowany link)

Nie.

Zgodnie z punktem IV paragrafem 1 Regulaminu panelu Opinie.pl Panelista może posiadać tylko jedno Konto. Uzasadnione podejrzenie, że Panelista posiada więcej niż jedno Konto w Panelu, może skutkować zablokowaniem lub usunięciem Konta w Panelu (punkt VIII paragraf 3 Regulaminu Panelu). Zależy nam na jakości panelu, więc wyjątkowo starannie dbamy o to, żeby każdy Panelista przestrzegał regulaminu. W praktyce oznacza to, że niedozwolone jest rejestrowanie dodatkowych kont, logowanie się na konta innych Panelistów, wypełnianie ich ankiet czy otwieranie ich wiadomości. Każda z tych czynności grozi zablokowaniem lub usunięciem konta.


Konfiguracja Twojego komputera nie obsługuje odnośnika mailto. Jeśli chcesz zaprosić znajomego przez e-mail, zadbaj o prawidłową obsługę odnośnika mailto lub skorzystaj z instrukcji "Co zrobić, jeżeli powyższy link nie działa poprawnie?".

Od razu po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, do którego zostanie przekierowany po kliknięciu w link zaproszenia.

Jest to liczba punktów, które mogą zdobyć dla Ciebie Twoi znajomi w obecnie dostępnych dla nich ankietach.

Jest to liczba punktów, które zdobyli dla Ciebie Twoi znajomi.

W rankingu podsumowana jest liczba punktów, jaką zdobyli dla zapraszającego jego znajomi w wybranym okresie.

Liczba gwiazdek zależy od liczby punktów, które dla danego użytkownika zdobyli jego znajomi:
(status Specjalisty) - ponad 500 punktów zdobytych przez znajomych
(status Eksperta) - ponad 10 000 punktów zdobytych przez znajomych
(status Mistrza) - ponad 30 000 punktów zdobytych przez znajomych

1) Na stronie Odbierz nagrody w oknie Nagrody kliknij przycisk dla dostępnej metody płatności.
2) Podaj dane potrzebne do zrealizowania transakcji.
Dla poszczególnych metod płatności będą to:
• Doładowanie telefonu: numer telefonu,
• Bidon lub kubek termiczny: dane do wysyłki (tj. imię, nazwisko, nazwa firmy(opcjonalnie), ulica i numer, kod pocztowy, miejscowość oraz numer telefonu),
• PayPal: adres e-mail konta PayPal,
• Przelew bankowy: numer konta oraz imię i nazwisko.
3) Zaznacz oświadczenie
4) Kliknij przycisk „odbierz nagrodę” lub „przekaż nagrodę” (w przypaku Fundacji).

Nie. Kwota transakcji jest ustalona dla każdej metody płatności i wynosi dla:
• Doładowanie telefonu = 4 000 pkt
• Zalando 25 PLN = 5 000 pkt
• Fundacja = 5 000 pkt
• Bidon = 8 000 pkt
• Kubek termiczny = 9 000 pkt
• Zalando 50 PLN = 10 000 pkt
• Przelew bankowy = 10 000 pkt
• PayPal = 12 000 pkt
Nic nie stoi jednak na przeszkodzie w kilkukrotnym odebraniu nagród o wskazanej wysokości (o ile oczywiście dysponujesz odpowiednią liczbą punktów).

Nagrodę otrzymasz natychmiast dla poniższych metod płatności:
  • Doładowanie telefonu
  • Zalando 25 PLN
  • Zalando 50 PLN
Przelew bankowy realizowany jest w ciągu 4 dni roboczych, a PayPal, wysyłka kubka termicznego lub bidonu do 15 dnia kolejnego miesiąca.

"Migracja nagród", to suma wszystkich punktów, które przenieśliśmy w momencie zmiany oprogramowania do zarządzania panelem we wrześniu 2015 roku.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (4 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
2) Wprowadź numer telefonu
3) Zaznacz oświadczenie
4) Kliknij przycisk „doładuj telefon”
5) Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”
Wskazany numer telefonu zostanie natychmiast doładowany podaną kwotą.

Doładowanie telefonu dostępne jest dla poniższych operatorów:
• 36i6
• Heyah
• nju mobile
• Orange
• Play
• Plush
• Red Bull Mobile
• Sami Swoi
• Simplus
• T-mobile

Brak możliwości zasilenia konta może wynikać z następujących powodów:
• podany numer telefonu jest nieaktywny,
• numer telefonu w abonamencie,
• doładowanie telefonu nie jest dostępne dla Twojego operatora,
Jeżeli żadna z powyższych przyczyn nie zaistniała, zgłoś problem podając w opisie doładowywany numer telefonu i operatora.

Jeżeli Twój telefon nie został doładowany w ciągu godziny od zlecenia wypłaty, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem: ankiety@opinie.pl

Doładowania telefonu realizowane są natychmiast, więc anulowanie nie jest możliwe.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (dla Zalando 25 zł: 5 000 pkt lub Zalando 50 zł: 10 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Zalando 25 zł” lub „Zalando 50 zł”
2. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”
3. Skopiuj kod karty upominkowej
4. Zrealizuj kartę upominkową na stronie Zalando

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (5 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Fundacja”
2. Wybierz fundację, na rzecz której chcesz przekazać nagrodę
3. Kliknij przycisk „przekaż nagrodę”
Ekwiwalent pieniężny nagrody w wysokości 25 PLN zostanie przekazany na rzecz wybranej fundacji do 15. dnia kolejnego miesiąca.

Bidon wykonany ze stali nierdzewnej oraz pokryty miękką w dotyku powierzchnią soft touch. Ustnik wraz z rurką umieszczona w środku pozwala na picie w pozycji pionowej. Produkt posiada certyfikat do kontaktu z żywnością, a także certyfikat BPA FREE. Produkt zapakowany w pudełko.

Pojemność: 600 ml.


Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (8 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Bidon”.
2. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.
3. Uzupełnij dane do wysyłki.
4. Zaznacz oświadczenie.
5. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.

Bidon zostanie wysłany na podany adres do 15. dnia kolejnego miesiąca.


Szczelny kubek termiczny z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Podwójne ścianki świetnie utrzymują pożądaną temperaturę. Produkt trzyma ciepło do 90 minut. Zewnętrzna warstwa antypoślizgowa niweluje ryzyko przypadkowego wypuszczenia kubka z rąk. Produkt posiada certyfikat do kontaktu z żywnością, a także certyfikat BPA FREE.

Pojemność: 450 ml.


Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (9 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Kubek termiczny”.
2. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.
3. Uzupełnij dane do wysyłki.
4. Zaznacz oświadczenie.
5. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.

Kubek termiczny zostanie wysłany na podany adres do 15. dnia kolejnego miesiąca.


Na stronie Odbierz nagrody:
1. W oknie „Aktywności” kliknij wiersz wypłaty, dla której chcesz poprawić dane do wysyłki.
2. Kliknij przycisk „anuluj wypłatę”.
Przycisk „anuluj wypłatę” dostępny jest jedynie dla nagród jeszcze niewysłanych.
3. Ponów odbiór nagrody.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (12 000 pkt):
1) Jeżeli jeszcze nie masz konta PayPal, załóż je na stronie PayPal
2) Na stronie Odbierz nagrody kliknij PayPal
3) Wprowadź adres e-mail Twojego konta PayPal
4) Zaznacz oświadczenie
5) Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”
Twoje konto PayPal zostanie zasilone kwotą w wysokości 60 PLN do 15. dnia kolejnego miesiąca. Zostaniesz poinformowany o tym w wiadomości e-mail.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (10 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1) Kliknij Przelew bankowy
2) Wprowadź numer konta
3) Podaj imię i nazwisko odbiorcy przelewu
4) Zaznacz oświadczenie
5) Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”
Nagroda w kwocie 50 PLN znajdzie się na wskazanym koncie bankowym w ciągu 4 dni roboczych.

Nie.

Odsetek aktualnych pytań profilowych.
Profil możesz zaktualizować na stronie Twój profil

Wejdź na stronę Twój profil.

2) Zmień dane
3) Kliknij przycisk „aktualizuj”

1) Na stronie Aktualizacja profilu zmień dane na aktualne
2) Kliknij przycisk „aktualizuj”

1) Na stronie Aktualizacja profilu kliknij przycisk zmień e-mail
2) Podaj hasło
3) Podaj nowy adres e-mail
4) Powtórz nowy adres e-mail
5) Kliknij przycisk „aktualizuj”
6) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem.
7) Kliknij link

Upewnij się, że wykonana została cała procedura zmiany adresu e-mail:
1) Na stronie zmień e-mail podaj hasło oraz dwukrotnie nowy adres e-mail
2) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu potwierdzisz zmianę.
Jeżeli nie widzisz wiadomości e-mail w głównym folderze skrzynki odbiorczej, sprawdź w innych folderach takich jak Spam,
Społeczności, Inne itp.
3) Kliknij link

Możliwe, że wiadomość trafiła do innego folderu skrzynki odbiorczej, takiego jak Spam, Społeczności, Inne itp. - sprawdź, czy w tych folderach nie znajduje się wiadomość e-mail od Opinie.pl.

1) Na stronie Aktualizacja profilu kliknij przycisk zmień hasło
2) Wprowadź bieżące hasło
3) Podaj nowe hasło
4) Powtórz nowe hasło
5) Kliknij przycisk „aktualizuj”

▪ użyj liter i cyfr
▪ użyj znaków specjalnych (np. @, ?, %)
▪ użyj jednocześnie liter wielkich i małych
▪ nie używaj jednego hasła dla wszystkich kont (poczty elektronicznej, bankowości internetowej, portali społecznościowych itp.)
▪ nie twórz hasła z popularnych słów i wyrazów, które można łatwo odgadnąć (np. odnoszących się do Twojego imienia i nazwiska)
▪ nie używaj znaków, które znajdują się obok siebie na klawiaturze (np. qwerty, 123456)

Taka konstrukcja hasła zapewnia bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wymogi te wynikają z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych

Dla bezpieczeństwa Twoich danych zalecamy regularną zmianę hasła do logowania co 30 dni.

1) Wejdź na stronę Usuń konto

2) Zaloguj się

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z Nie pamiętasz hasła?.

3) Kliknij przycisk „usuń konto”


Nie

Kliknij wiersz danej kategorii (np. Czas wolny), a następnie zaznacz lub zobacz wybrane odpowiedzi w poszczególnych pytaniach.

Bo jest to pytanie jednokrotnego wyboru. Po treści pytań tego typu wyświetlona jest instrukcja: Proszę wybrać poniżej jedną z odpowiedzi.

Tak - możesz to zrobić poprzez brak zaznaczenia jakiejkolwiek odpowiedzi. Pamiętaj jednak, że im więcej informacji podasz w profilu, tym łatwiej nam będzie przydzielić Ci odpowiednie ankiety.

By wrócić do strony Profil:
1) Kliknij przycisk „zakończ” po przejściu wszystkich pytań dla wybranej kategorii (wszystkie udzielone odpowiedzi zostaną zapisane)
2) Kliknij przycisk „powrót do profilu” dostępny na stronie pierwszego pytania wybranej kategorii (odpowiedzi zaznaczone w tym pytaniu nie zostaną zapisane)
3) Kliknij hiperłącze „Profil” w lewym górnym rogu (odpowiedzi zaznaczone w aktywnym pytaniu nie zostaną zapisane)

1) Upewnij się, że poprawnie wpisujesz:
  • adres e-mail
  • hasło
Zwróć uwagę, czy nie masz włączonego przycisku Caps Lock (pisanie wielkimi literami) lub kombinacji klawiszy Ctrl+Shift (zamiana liter y i z). Jeśli tak, wyłącz je.
2) Jeśli to nie pomoże, albo nie pamiętasz hasła, zmień swoje hasło.

Wpisz adres e-mail, na który otrzymujesz zaproszenia do badań.

1) Na stronie Nie pamiętasz hasła? wpisz adres e-mail, na który się logujesz.
2) Podaj nowe hasło.
3) Wprowadź ponownie nowe hasło.
4) Kliknij przycisk „zmień hasło”.
5) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym zmianę hasła.
6) Kliknij w link.
7) Zaloguj się przy użyciu nowego hasła.

Twoje hasło wygasło w związku ze zmianą oprogramowania do zarządzania panelem w sierpniu 2015 roku. Wygaśnięcie hasła gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych.

1) Na stronie Twój profil w oknie „Połącz konto z fb” kliknij przycisk „połącz konto z fb”.
2) Zaloguj się do Facebooka.
Etap zostanie pominięty, jeśli aktualnie jesteś już zalogowany w Facebooku.
3) Kliknij przycisk "Kontynuuj jako...".
Etap ten może zostać pominięty, jeśli aktualnie jesteś zalogowany w Facebooku na konto połączone z innym kontem w panelu Opinie.pl. Ustanowienia połączenia możliwe jest jedynie dla unikalnych kont Facebooka, więc w takiej sytuacji otrzymasz komunikat: „Wybrane konto na Facebooku jest połączone z innym kontem w panelu Opinie.pl”.

  • Prosty i ekspresowy dostęp do swojego konta w panelu Opinie.pl
  • Możliwość otrzymywania większej liczby zaproszeń i szybszego zdobywania punktów
  • Możliwość logowania się za pomocą Facebooka
  • Mniejsze prawdopodobieństwo otrzymania ankiety niedopasowanej do Twojego profilu, zainteresowań i preferencji

1) Na stronie Twój profil w oknie „Połącz konto z fb” kliknij hiperłącze "tutaj".

1) Kliknij przycisk „zaloguj przez facebook”.
2) Zaloguj się do Facebooka.
Etap zostanie pominięty, jeśli aktualnie jesteś już zalogowany w Facebooku.
3) Jeżeli Twoje konto nie jest jeszcze połączone z Facebookiem, kliknij przycisk "Kontynuuj jako...".

Aktualność profilu jest kluczowa dla częstości otrzymywanych zaproszeń. Panelista z aktualnym profilem otrzyma więcej zaproszeń do badań niż panelista, który nie zadbał o aktualność swoich danych profilowych. Aktualność profilu gwarantuje także lepiej dopasowane ankiety, co oznacza mniejsze ryzyko niezakwalifikowania się do badania. Ponadto, nie będziemy musieli nieustannie powtarzać Wam tych samych pytań profilowych, co zwiększy komfort wypełniania i skróci długość ankiet.

Pokaż pozostałe wątki pomocy Ukryj pozostałe wątki pomocy

 
Opinie.pl korzysta z plików cookies, w tym dostarczanych przez podmioty trzecie, w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych, funkcjonalnych i badawczych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.