Proponowane wątki pomocy:
1) Upewnij się, że poprawnie wpisujesz:
  • adres e-mail
  • hasło
Zwróć uwagę, czy nie masz włączonego przycisku Caps Lock (pisanie wielkimi literami) lub kombinacji klawiszy Ctrl+Shift (zamiana liter y i z). Jeśli tak, wyłącz je.
2) Jeśli to nie pomoże, albo nie pamiętasz hasła, zmień swoje hasło.

Wpisz adres e-mail, na który otrzymujesz zaproszenia do badań.

1) Kliknij w link Nie pamiętasz hasła?
2) Wpisz adres e-mail, na który się logujesz
3) Podaj nowe hasło
4) Wprowadź ponownie nowe hasło
5) Kliknij przycisk ZMIEŃ HASŁO
6) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym zmianę hasła.
7) Kliknij w link
8) Zaloguj się przy użyciu nowego hasła

Pozostałe wątki pomocy:
1) Na stronie, gdzie wystąpił problem, kliknij hiperłącze "Zgłoś problem"
W oknie ZGŁOŚ PROBLEM:
2) Określ nazwę problemu
3) Opisz problem
4) W miarę możliwości dodaj załączniki (np. podesłane zrzuty ekranu mogą przyspieszyć rozwiązanie problemu)
5) Kliknij przycisk WYŚLIJ
Informację o odpowiedzi wyślemy na adres e-mail Twojego konta w panelu Opinie.pl.

Badania zwykle realizujemy z udziałem określonej grupy osób: np. z mieszkańcami danego regionu, osobami w konkretnym wieku czy użytkownikami pewnej kategorii. Ankiety przydzielane są na podstawie danych profilowych, więc zachęcamy do uzupełnienia i bieżącej aktualizacji profilu, który pozwala nam na celowe przydzielanie ankiet, a tym samym zwiększa szanse na zdobycie punktów. Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby umożliwić naszym panelistom możliwość uczestniczenia w zróżnicowanych projektach badawczych. Prosimy tym samym o cierpliwość.

W razie problemów z wypełnieniem ankiety prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem: ankiety@opinie.pl

1) Na stronie wiadomości wpisz treść wiadomości
2) W miarę możliwości dodaj załączniki (np. podesłane zrzuty ekranu mogą przyspieszyć rozwiązanie problemu)
3) Kliknij przycisk WYŚLIJ


1) Kliknij Zaproś
2) Kliknij metodę, przy użyciu której chcesz zaprosić znajomych (Facebook, Google+, LinkedIn, e-mail, spersonalizowany link)

Konfiguracja Twojego komputera nie obsługuje odnośnika mailto. Jeśli chcesz zaprosić znajomego przez e-mail, zadbaj o prawidłową obsługę odnośnika mailto lub skorzystaj z instrukcji "Co zrobić, jeżeli powyższy link nie działa poprawnie?".

Od razu po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, do którego zostanie przekierowany po kliknięciu w link zaproszenia.

Jest to liczba punktów, które mogą zdobyć dla Ciebie Twoi znajomi w obecnie dostępnych dla nich ankietach.

Jest to liczba punktów, które zdobyli dla Ciebie Twoi znajomi.

W rankingu podsumowana jest liczba punktów, jaką zdobyli dla zapraszającego jego znajomi w wybranym okresie.

Liczba gwiazdek zależy od liczby punktów, które dla danego użytkownika zdobyli jego znajomi:
(status Specjalisty) - ponad 500 punktów zdobytych przez znajomych
(status Eksperta) - ponad 10 000 punktów zdobytych przez znajomych
(status Mistrza) - ponad 30 000 punktów zdobytych przez znajomych

1) Na stronie Odbierz nagrody w oknie NAGRODY kliknij przycisk dla dostępnej metody płatności.
2) Podaj dane potrzebne do zrealizowania transakcji.
Dla poszczególnych metod płatności będą to:
• Doładowanie telefonu: numer telefonu,
• Billon: numer telefonu,
• PayPal: adres e-mail konta PayPal,
• Przelew bankowy: numer konta oraz imię i nazwisko.
3) Kliknij przycisk ODBIERZ NAGRODĘ lub PRZEKAŻ NAGRODĘ (w przypaku Fundacji).

Nie. Kwota transakcji jest ustalona dla każdej metody płatności i wynosi dla:
• Doładowanie telefonu = 4 000 pkt
• Zalando 25 PLN = 5 000 pkt
• Fundacja = 5 000 pkt
• Billon = 5 000 pkt
• PayPal = 10 000 pkt
• Przelew bankowy = 10 000 pkt
• Zalando 50 PLN = 10 000 pkt
Nic nie stoi jednak na przeszkodzie w kilkukrotnym odebraniu nagród o wskazanej wysokości (o ile oczywiście dysponujesz odpowiednią liczbą punktów).

Nagrodę otrzymasz natychmiast dla poniższych metod płatności:
  • Doładowanie telefonu
  • Zalando 25 PLN
  • Billon
  • Zalando 50 PLN
Przelew bankowy realizowany jest w ciągu 4 dni roboczych, a PayPal do 15 dnia kolejnego miesiąca.

Jeżeli nie przyznaliśmy Ci wskazanej w zaproszeniu liczby punktów, to najprawdopodobniej nie mogliśmy zakwalifikować Cię do tego badania, ponieważ szukaliśmy osób o nieco innym profilu lub zebraliśmy już wystarczającą liczbę odpowiedzi osób o podobnym profilu do Twojego. W takim przypadku po ukończeniu części wstępnej kwestionariusza wyświetlamy komunikat informujący o przyczynie braku zakwalifikowania do badania.

"Migracja nagród", to suma wszystkich punktów, które przenieśliśmy w momencie zmiany oprogramowania do zarządzania panelem we wrześniu 2015 roku.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (4 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1) Kliknij przycisk DOŁADOWANIE TELEFONU
2) Wprowadź numer telefonu
3) Zaznacz oświadczenie
4) Kliknij przycisk DOŁADUJ TELEFON
5) Kliknij przycisk ODBIERZ NAGRODĘ
Wskazany numer telefonu zostanie natychmiast doładowany podaną kwotą.

Doładowanie telefonu dostępne jest dla poniższych operatorów:
• 36i6
• Heyah
• nju mobile
• Orange
• Play
• Plush
• Red Bull Mobile
• Sami Swoi
• Simplus
• T-mobile

Brak możliwości zasilenia konta może wynikać z następujących powodów:
• podany numer telefonu jest nieaktywny,
• numer telefonu w abonamencie,
• doładowanie telefonu nie jest dostępne dla Twojego operatora,
Jeżeli żadna z powyższych przyczyn nie zaistniała, zgłoś problem podając w opisie doładowywany numer telefonu i operatora.

Jeżeli Twój telefon nie został doładowany w ciągu godziny od zlecenia wypłaty, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem: ankiety@opinie.pl

Doładowania telefonu realizowane są natychmiast, więc anulowanie nie jest możliwe.

1) Na stronie Odbierz nagrody w oknie NAGRODY kliknij przycisk BILLON.
2) Wprowadź numer telefonu.
Podany numer telefonu będzie potrzebny do zalogowania się w systemie Billon (punkt 4).
3) Kliknij przycisk ODBIERZ NAGRODĘ.
4) Zaloguj się w systemie Billon.
Do logowania należy użyć numeru telefonu podanego w punkcie 2.
5) Postępuj dalej zgodnie z instrukcją Billon.

Tak. Nagrodę możesz odebrać bezpośrednio na dowolne konto w aplikacji Billon. Możesz też skorzystać z możliwości odbioru nagrody poprzez kod doładowujący aplikację Billon. Taki kod możesz zrealizować w swojej aplikacji Billon lub przekazać go innemu użytkownikowi aplikacji.

Odbiór nagrody poprzez Billon realizowany jest natychmiast, więc anulowanie nie jest możliwe.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (5 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij przycisk FUNDACJA
2. Wybierz fundację, na rzecz której chcesz przekazać nagrodę
3. Kliknij przycisk PRZEKAŻ NAGRODĘ
Ekwiwalent pieniężny nagrody w wysokości 25 PLN zostanie przekazany na rzecz wybranej fundacji do 15. dnia kolejnego miesiąca.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (10 000 pkt):
1) Jeżeli jeszcze nie masz konta PayPal, załóż je na stronie PayPal
2) Na stronie Odbierz nagrody kliknij przycisk PAYPAL
3) Wprowadź adres e-mail Twojego konta PayPal
4) Zaznacz oświadczenie
5) Kliknij przycisk ODBIERZ NAGRODĘ
Twoje konto PayPal zostanie zasilone kwotą w wysokości 50 PLN do 15. dnia kolejnego miesiąca. Zostaniesz poinformowany o tym w wiadomości e-mail.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (10 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1) Kliknij przycisk PRZELEW BANKOWY
2) Wprowadź numer konta
3) Podaj imię i nazwisko odbiorcy przelewu
4) Zaznacz oświadczenie
5) Kliknij przycisk ODBIERZ NAGRODĘ
Nagroda w kwocie 50 PLN znajdzie się na wskazanym koncie bankowym w ciągu 4 dni roboczych.

Nie.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (dla Zalando 25 PLN: 5 000 pkt lub Zalando 50 PLN: 10 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij przycisk ZALANDO 25 PLN lub ZALANDO 50 PLN
2. Kliknij przycisk ODBIERZ NAGRODĘ
3. Skopiuj kod karty upominkowej
4. Zrealizuj kartę upominkową na stronie Zalando

Odsetek aktualnych pytań profilowych.
Profil możesz zaktualizować na stronie Twój profil

Wejdź na stronę Twój profil.

2) Zmień dane
3) Kliknij przycisk AKTUALIZUJ

1) Na stronie Aktualizacja profilu zmień dane na aktualne
2) Kliknij przycisk AKTUALIZUJ

1) Na stronie Aktualizacja profilu kliknij link zmień adres e-mail
2) Podaj hasło
3) Podaj nowy adres e-mail
4) Powtórz nowy adres e-mail
5) Kliknij przycisk AKTUALIZUJ
6) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem.
7) Kliknij link

Upewnij się, że wykonana została cała procedura zmiany adresu e-mail:
1) Na stronie Zmiana adresu e-mail podaj hasło oraz dwukrotnie nowy adres e-mail
2) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu potwierdzisz zmianę.
Jeżeli nie widzisz wiadomości e-mail w głównym folderze skrzynki odbiorczej, sprawdź w innych folderach takich jak Spam,
Społeczności, Inne itp.
3) Kliknij link

Możliwe, że wiadomość trafiła do innego folderu skrzynki odbiorczej, takiego jak Spam, Społeczności, Inne itp. - sprawdź, czy w tych folderach nie znajduje się wiadomość e-mail od Opinie.pl.

1) Na stronie Aktualizacja profilu kliknij link zmień hasło
2) Wprowadź bieżące hasło
3) Podaj nowe hasło
4) Powtórz nowe hasło
5) Kliknij przycisk AKTUALIZUJ

▪ użyj liter i cyfr
▪ użyj znaków specjalnych (np. @, ?, %)
▪ użyj jednocześnie liter wielkich i małych
▪ nie używaj jednego hasła dla wszystkich kont (poczty elektronicznej, bankowości internetowej, portali społecznościowych itp.)
▪ nie twórz hasła z popularnych słów i wyrazów, które można łatwo odgadnąć (np. odnoszących się do Twojego imienia i nazwiska)
▪ nie używaj znaków, które znajdują się obok siebie na klawiaturze (np. qwerty, 123456)

Taka konstrukcja hasła zapewnia bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wymogi te wynikają z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych

Dla bezpieczeństwa Twoich danych zalecamy regularną zmianę hasła do logowania co 30 dni.

1) Wejdź na stronę Usuń konto

2) Zaloguj się

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z Nie pamiętasz hasła?.

3) Kliknij przycisk USUŃ KONTO


Nie

Kolorem niebieskim oznaczone są kategorie z aktualnymi wszystkimi pytaniami.
Kolorem czerwonym oznaczone są kategorie, które nie mają aktualnych wszystkich pytań.

Kliknij przycisk dla danej kategorii (np. Czas wolny), a następnie zaznacz lub zobacz wybrane odpowiedzi w poszczególnych pytaniach.

Liczba kwadratów odpowiada liczbie pytań dla wybranej kategorii. Fajką oznaczone są pytania, które zostały już wyświetlone. Na przykład grafika:
oznacza, że obecnie widzisz 2 pytanie spośród 6 pytań dla wybranej kategorii.

Zaznaczone odpowiedzi wyróżnione są zielonym kolorem.

Bo jest to pytanie jednokrotnego wyboru. Po treści pytań tego typu wyświetlona jest instrukcja: Proszę wybrać poniżej jedną z odpowiedzi.

Tak - możesz to zrobić poprzez brak zaznaczenia jakiejkolwiek odpowiedzi. Pamiętaj jednak, że im więcej informacji podasz w profilu, tym łatwiej nam będzie przydzielić Ci odpowiednie ankiety.

By wrócić do strony Twój profil :
1) Kliknij przycisk ZAKOŃCZ po przejściu wszystkich pytań dla wybranej kategorii (wszystkie udzielone odpowiedzi zostaną zapisane)
2) Kliknij przycisk POWRÓT DO PROFILU dostępny na stronie pierwszego pytania wybranej kategorii (odpowiedzi zaznaczone w tym pytaniu nie zostaną zapisane)
3) Kliknij przycisk    , a następnie przycisk Twój profil (odpowiedzi zaznaczone w aktywnym pytaniu nie zostaną zapisane)

Twoje hasło wygasło w związku ze zmianą oprogramowania do zarządzania panelem w sierpniu 2015 roku. Wygaśnięcie hasła gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych.

1) Na stronie głównej w oknie POŁĄCZ KONTO kliknij przycisk POŁĄCZ Z FACEBOOK.
2) Zaloguj się do Facebooka.
Etap zostanie pominięty, jeśli aktualnie jesteś już zalogowany w Facebooku.
3) Kliknij przycisk "Kontynuuj jako...".
Etap ten może zostać pominięty, jeśli aktualnie jesteś zalogowany w Facebooku na konto połączone z innym kontem w panelu Opinie.pl. Ustanowienia połączenia możliwe jest jedynie dla unikalnych kont Facebooka, więc w takiej sytuacji otrzymasz komunikat:

  • Prosty i ekspresowy dostęp do swojego konta w panelu Opinie.pl
  • Możliwość otrzymywania większej liczby zaproszeń i szybszego zdobywania punktów
  • Możliwość logowania się za pomocą Facebooka
  • Mniejsze prawdopodobieństwo otrzymania ankiety niedopasowanej do Twojego profilu, zainteresowań i preferencji

1) Na stronie głównej w oknie POŁĄCZ KONTO kliknij hiperłącze "tutaj".

1) Kliknij przycisk ZALOGUJ PRZEZ FACEBOOK.
2) Zaloguj się do Facebooka.
Etap zostanie pominięty, jeśli aktualnie jesteś już zalogowany w Facebooku.
3) Jeżeli Twoje konto nie jest jeszcze połączone z Facebookiem, kliknij przycisk "Kontynuuj jako...".

Aktualność profilu jest kluczowa dla częstości otrzymywanych zaproszeń. Panelista z aktualnym profilem otrzyma więcej zaproszeń do badań niż panelista, który nie zadbał o aktualność swoich danych profilowych. Aktualność profilu gwarantuje także lepiej dopasowane ankiety, co oznacza mniejsze ryzyko niezakwalifikowania się do badania. Ponadto, nie będziemy musieli nieustannie powtarzać Wam tych samych pytań profilowych, co zwiększy komfort wypełniania i skróci długość ankiet.

Pokaż pozostałe wątki pomocy Ukryj pozostałe wątki pomocy

 
Opinie.pl korzysta z plików cookies, w tym dostarczanych przez podmioty trzecie, w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych, funkcjonalnych i badawczych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.