Autoryzacja urządzenia to zabezpieczenie dostępu do Twojego Konta Panelisty. Przy każdym udanym logowaniu weryfikujemy, czy odbywa się ono na zautoryzowanym uprzednio urządzeniu / przeglądarce / aplikacji. Jeżeli jest to zautoryzowane urządzenie, logowanie przebiega jak dotychczas. Jeśli nie, wówczas wysyłamy na Twój adres e‑mail wiadomość „Próba zalogowania” z instrukcjami jak dokonać autoryzacji urządzenia.
Ograniczenie możliwości zalogowania do zautoryzowanych urządzeń znacząco wpływa na bezpieczeństwo dostępu do Twojego konta.
Nie.
Funkcjonalność logowania przez Facebooka wykorzystuje szereg zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do konta, dzięki czemu gwarantuje bezpieczeństwo Twojego Konta Panelisty.
W przypadku próby zalogowania na Konto Panelisty z niezautoryzowanego poprzednio urządzenia otrzymasz na swój adres e‑mail wiadomość „Próba zalogowania”.
Jeśli chcesz zautoryzować to urządzenie na stałe, aby w przyszłości logować się bez autoryzacji e‑mail, kliknij w tej wiadomości przycisk „Zautoryzuj urządzenie”. Jeżeli chcesz na tym urządzeniu zalogować się tylko raz, kliknij „Zautoryzuj jednorazowo”.
Stała autoryzacja umożliwia logowanie na danym urządzeniu bez kolejnej autoryzacji e‑mail.
Stałą autoryzację możesz anulować w każdym momencie na stronie
Jednorazowa autoryzacja umożliwia jednokrotne logowanie na danym urządzeniu - każde kolejne będzie wymagało kolejnej autoryzacji e‑mail.
Rekomendujemy stosowanie jednorazowej autoryzacji w przypadku urządzeń wykorzystywanych również przez użytkowników, którzy nie powinni mieć dostępu do Twojego Konta Panelisty.
Jednorazowa autoryzacja automatycznie anuluje się w momencie wylogowania z Konta Panelisty lub po 24 godzinach od udzielenia autoryzacji (jeżeli nie nastąpiło wylogowanie).
Jeżeli wysłaliśmy do Ciebie wiadomość „Próba zalogowania”, a a Ty nie podejmował(aś/eś) wcześniej prób logowania się na opisanym w treści maila urządzeniu, może to oznaczać, że ktoś wszedł w posiadanie Twojego hasła (próba zalogowania na Twoje Konto Panelisty została powstrzymana dzięki funkcjonalności autoryzacji urządzeń).
W takiej sytuacji rekomendujemy zmienić hasło do Konta Panelisty oraz wszystkich innych serwisów, gdzie korzystasz z tego hasła.
Lista zautoryzowanych urządzeń dostępna jest na stronie
Anulować autoryzację urządzenia możesz na stronie
Ponowne autoryzacje tego samego urządzenia wymagane są w przypadku, gdy:
Powiadomienia gwarantują, że na bieżąco będziesz informowan(a/y) o nowych zaproszeniach i wiadomościach. W porównaniu z wiadomościami e-mail powiadomienie dotrze do Ciebie szybciej, dzięki czemu nie przegapisz żadnego badania.
Powiadomienia można włączyć na wielu urządzeniach równocześnie, więc niezależnie od tego czy będziesz w domu, w pracy czy w podróży, masz gwarancję, że nie przegapisz nowych zaproszeń i wiadomości z Panelu Opinie.pl.
W momencie pojawienia się nowego zaproszenia lub wiadomości na Twoim urządzeniu wyświetli się powiadomienie.
Powiadomienia o nowych zaproszeniach i wiadomościach obsługują aktualne wersje poniżej wymienionych przeglądarek:
Powiadomienia nie są obsługiwane w trybie prywatnym / incognito.
Powiadomienia nie są aktualnie dostępne na urządzeniach iPhone oraz iPad.
Ze względu na prezentowane treści niektóre ankiety wymagają skorzystania z urządzeń z szerszym ekranem.
Ustaw blokadę otrzymywania zaproszeń do badań przeznaczonych dla urządzeń z szerszym ekranem.
W momencie kliknięcia w zaproszeniu przycisku „Ustaw blokadę” zapisujemy w bazie danych szerokość ekranu Twojego urządzenia. Dzięki tej informacji zaproszenia do kolejnych badań dostosowujemy do urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli zauważymy, że korzystasz z urządzenia z szerszym ekranem, wówczas umożliwimy Ci anulowanie blokady poprzez wyświetlenie komunikatu:
Po kliknięciu przycisku „anuluj blokadę” znowu będziemy wysyłać Ci zaproszenia do wszystkich badań.
Nie.
Zgodnie z punktem IV paragrafem 1 Regulaminu panelu Opinie.pl Panelista może posiadać tylko jedno Konto. Uzasadnione podejrzenie, że Panelista posiada więcej niż jedno Konto w Panelu, może skutkować zablokowaniem lub usunięciem Konta w Panelu (punkt VIII paragraf 3 Regulaminu Panelu). Zależy nam na jakości panelu, więc wyjątkowo starannie dbamy o to, żeby każdy Panelista przestrzegał regulaminu. W praktyce oznacza to, że niedozwolone jest rejestrowanie dodatkowych kont, logowanie się na konta innych Panelistów, wypełnianie ich ankiet czy otwieranie ich wiadomości. Każda z tych czynności grozi zablokowaniem lub usunięciem konta.
Bidon wykonany ze stali nierdzewnej oraz pokryty miękką w dotyku powierzchnią soft touch. Ustnik wraz z rurką umieszczona w środku pozwala na picie w pozycji pionowej. Produkt posiada certyfikat do kontaktu z żywnością, a także certyfikat BPA FREE. Produkt zapakowany w pudełko.
Pojemność: 600 ml.
Bidon zostanie wysłany na podany adres do 15. dnia kolejnego miesiąca.
Kubek termiczny z najwyższej jakości stali nierdzewnej o doskonałych właściwościach izolacyjnych (utrzymuje wysokie temperatury do 6 godzin, a niskie do 12 godzin). Matowe wykończenie oraz ergonomiczny kształt gwarantują pewny uchwyt w dłoni. Pasuje do samochodowych uchwytów na napoje. Produkt posiada certyfikat do kontaktu z żywnością, a także certyfikat BPA FREE.
Pojemność: 350 ml.
Kubek termiczny zostanie wysłany na podany adres do 15. dnia kolejnego miesiąca.
Jeżeli Twój adres e-mail oznaczony jest jako nieaktywny na stronie „zaktualizuj profil”:
oznacza to, że wstrzymaliśmy wysyłanie wiadomości e-mail do Ciebie. Jest to związane z tym, że otrzymaliśmy z serwera pocztowego informację, że Twój adres jest niedostępny. Jednocześnie nadal będziesz otrzymywać zaproszenia i wiadomości na Koncie Panelisty oraz opcjonalne powiadomienia o nich.
Aby aktywować adres e-mail należy go zmienić lub aktywować zgodnie z instrukcją „Jak mogę zmienić adres e-mail?”.
Możliwe, że wiadomość trafiła do innego folderu skrzynki odbiorczej, takiego jak Spam, Społeczności, Inne itp. Spróbuj wyszukać wiadomość lub sprawdź, czy jej nie ma w innych folderach.
Dodatkowo w przypadku korzystania z adresu e‑mail w domenie serwisu Onet.pl, to znaczy:
Rekomendujemy korzystanie z adresu e‑mail w innej domenie.
Podaj nowy numer telefonu.
Kliknij „aktualizuj”.
Kliknij „aktualizuj”.
Jeżeli nadal nie dotarł do Ciebie SMS z kodem weryfikacyjnym, naciśnij „Wyślij ponownie kod”.
1) Wejdź na stronę Usuń konto
3) Kliknij przycisk „usuń konto”
Wywiady telefoniczne to rodzaj badania, które polega na rozmowie telefonicznej z ankieterem panelu Opinie.pl. Ankieter odczytuje respondentowi pytania i zaznacza uzyskiwane odpowiedzi na ekranie swojego komputera.
Czas przeprowadzania wywiadów telefonicznych to około 10 minut.
Do prawidłowego przeprowadzenia wywiadu telefonicznego wystarczy posiadanie telefonu stacjonarnego lub telefonu komórkowego (ze stabilnym zasięgiem sieci) oraz udzielenie zgody na udział w tego rodzaju badaniach na swoim Koncie Panelisty. Przejdź do pytania.
netView to nowość w panelu Opinie.pl, która polega na wideorozmowie z ankieterem za pomocą smartfona/tabletu/komputera i przeglądarki internetowej.
Do prawidłowego działania netView potrzebna jest przeglądarka internetowa. Konieczne jest także udostępnienie kamery i mikrofonu w urządzeniu, na którym zamierzasz prowadzić wideorozmowę.
Nie jest potrzebna instalacja dodatkowych aplikacji.
Do prawidłowego działania zalecamy używanie przeglądarek Chrome, Firefox, Safari, Opera lub Edge.
netView nie działa w przeglądarce Internet Explorer.
Przed połączeniem się do netView upewnij się, że udostępnił(aś/eś) kamerę i mikrofon w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli jakość wideorozmowy jest bardzo słaba, upewnij się, że zasięg lub łącze jest stabilne. netView potrzebuje stabilnego internetu*.
*w przypadku korzystania z internetu mobilnego, może dojść do utraty pakietów danych przy połączeniu. Zadbaj o dobry zasięg internetu i nie uruchamiaj innych aplikacji, które mogą znacząco obciążyć internet.
Testy produktów to rodzaj badania, w których respondent otrzymuje od obsługi panelu Opinie.pl różne artykuły do testowania (mogą to być np. karmy dla zwierząt lub kaszki mleczne dla niemowląt / dzieci). Podczas testów respodent wypełnia ankiety, w których opisuje swoje doświadczenia z danym produktem.
Testy produktów zwykle trwają kilka dni i wymagają od respondenta większego zaangażowania, przez co otrzymuje większą niż standardowo liczbę punktów.
Koszty związane z zakupem produktów i przesyłką produktów pokrywane są przez panel Opinie.pl, jako organizatora testów.
Aby wziąć udział w testach produktów respondent musi udzielić zgody na udział w tego typu badaniach na swoim Koncie Panelisty (Przejdź do pytania) oraz podać adres, pod którym przebywa w celu realizacji wysyłki testowanych artykułów.
Ankiety, prowadzone podczas testów produktów, można wypełniać zarówno na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet), jak i komputerach stacjonarnych / laptopach.
Dzienniczki online i fora dyskusyjne to rodzaj badań, które zwykle wymagają od respondenta dostępności przez kilka kolejnych dni.
Pracownik Opinie.pl codziennie (lub kilka razy dziennie) wysyła instrukcje i zadania, które należy wykonać w danym dniu. Najczęściej zadania te dotyczą opisania pewnych sytuacji, wyrażenia opinii na zadany temat, skomentowania przesłanego video czy zrobienia zdjęcia.
Dzienniczki online i fora dyskusyjne są najlepiej punktowanym rodzajem badań na panelu Opinie.pl.
Do prawidłowego wypełnienia dzienniczków online lub forum dyskusyjnego zalecane jest korzystanie z komputera stacjonarnego lub laptopa oraz stałego dostępu do internetu.
Mobi to badanie na temat polskiej społeczności mobilnej, którego celem jest poznanie zachowań osób korzystających z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Badanie skierowane jest do panelistów Opinie.pl. Wybierane są osoby, pasujące do profilu badania, a następnie wysyłane są do nich zaproszenia na konta w Opinie.pl.
Do badania można zgłosić się jedynie wtedy, kiedy otrzymało się dedykowane zaproszenie.
Tak, ale nie rekomendujemy tego robić.
Po wyłączeniu autoryzacji urządzeń Twoje konto będzie bardziej narażone na dostęp niepowołanych osób lub ataki hakerskie.
Jeżeli mimo wszystko chcesz wyłączyć autoryzację:
Jeżeli zmienisz zdanie i będzie Ci zależało na przywróceniu lepszego zabezpieczenia dostępu do Twojego konta, będziesz mógł łatwo włączyć autoryzację (3) na stronie