Proponowane wątki pomocy:
1) Na stronie Nie pamiętasz hasła? wpisz adres e-mail, na który się logujesz.
2) Podaj nowe hasło.
3) Wprowadź ponownie nowe hasło.
4) Kliknij przycisk „zmień hasło”.
5) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym zmianę hasła.
6) Kliknij w link.
7) Zaloguj się przy użyciu nowego hasła.

▪ użyj liter i cyfr
▪ użyj znaków specjalnych (np. @, ?, %)
▪ użyj jednocześnie liter wielkich i małych
▪ nie używaj jednego hasła dla wszystkich kont (poczty elektronicznej, bankowości internetowej, portali społecznościowych itp.)
▪ nie twórz hasła z popularnych słów i wyrazów, które można łatwo odgadnąć (np. odnoszących się do Twojego imienia i nazwiska)
▪ nie używaj znaków, które znajdują się obok siebie na klawiaturze (np. qwerty, 123456)

Taka konstrukcja hasła zapewnia bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wymogi te wynikają z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych

Dla bezpieczeństwa Twoich danych zalecamy regularną zmianę hasła do logowania co 30 dni.

Pozostałe wątki pomocy:

Autoryzacja urządzenia to zabezpieczenie dostępu do Twojego Konta Panelisty. Przy każdym udanym logowaniu weryfikujemy, czy odbywa się ono na zautoryzowanym uprzednio urządzeniu / przeglądarce / aplikacji. Jeżeli jest to zautoryzowane urządzenie, logowanie przebiega jak dotychczas. Jeśli nie, wówczas wysyłamy na Twój adres e‑mail wiadomość „Próba zalogowania” z instrukcjami jak dokonać autoryzacji urządzenia.

Ograniczenie możliwości zalogowania do zautoryzowanych urządzeń znacząco wpływa na bezpieczeństwo dostępu do Twojego konta.


Nie.

Funkcjonalność logowania przez Facebooka wykorzystuje szereg zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do konta, dzięki czemu gwarantuje bezpieczeństwo Twojego Konta Panelisty.


W przypadku próby zalogowania na Konto Panelisty z niezautoryzowanego poprzednio urządzenia otrzymasz na swój adres e‑mail wiadomość „Próba zalogowania”.

Jeśli chcesz zautoryzować to urządzenie na stałe, aby w przyszłości logować się bez autoryzacji e‑mail, kliknij w tej wiadomości przycisk „Zautoryzuj urządzenie”. Jeżeli chcesz na tym urządzeniu zalogować się tylko raz, kliknij „Zautoryzuj jednorazowo”.


Stała autoryzacja umożliwia logowanie na danym urządzeniu bez kolejnej autoryzacji e‑mail.

Stałą autoryzację możesz anulować w każdym momencie na stronie Twoje urządzenia.


Jednorazowa autoryzacja umożliwia jednokrotne logowanie na danym urządzeniu - każde kolejne będzie wymagało kolejnej autoryzacji e‑mail.

Rekomendujemy stosowanie jednorazowej autoryzacji w przypadku urządzeń wykorzystywanych również przez użytkowników, którzy nie powinni mieć dostępu do Twojego Konta Panelisty.

Jednorazowa autoryzacja automatycznie anuluje się w momencie wylogowania z Konta Panelisty lub po 24 godzinach od udzielenia autoryzacji (jeżeli nie nastąpiło wylogowanie).


Jeżeli wysłaliśmy do Ciebie wiadomość „Próba zalogowania”, a a Ty nie podejmował(aś/eś) wcześniej prób logowania się na opisanym w treści maila urządzeniu, może to oznaczać, że ktoś wszedł w posiadanie Twojego hasła (próba zalogowania na Twoje Konto Panelisty została powstrzymana dzięki funkcjonalności autoryzacji urządzeń).

W takiej sytuacji rekomendujemy zmienić hasło do Konta Panelisty oraz wszystkich innych serwisów, gdzie korzystasz z tego hasła.


Lista zautoryzowanych urządzeń dostępna jest na stronie Twoje urządzenia.


Anulować autoryzację urządzenia możesz na stronie Twoje urządzenia poprzez kliknięcie w przycisk „usuń” zlokalizowany przy urządzeniu, które chcesz usunąć.


Ponowne autoryzacje tego samego urządzenia wymagane są w przypadku, gdy:

  • logujesz się na innej przeglądarce,
  • wcześniej udzielił(aś/eś) jednorazowej autoryzacji lub
  • anulował(aś/eś) udzieloną autoryzację na stronie Twoje urządzenia.
Jeżeli autoryzował(aś/eś) przeglądarkę na stałe i nie anulował(aś/eś) tej autoryzacji, to kolejna autoryzacja związana jest z usunięciem plików cookie na Twoim urządzeniu. Jeżeli chcesz logować się na danym urządzeniu bez kolejnej autoryzacji e‑mail, w miarę możliwości loguj się przez Facebooka (nie wymaga autoryzacji) lub nie usuwaj plików cookie i ustaw, by te pliki nie były usuwane automatycznie.


1) Na stronie, gdzie wystąpił problem, kliknij hiperłącze "Zgłoś problem"
W oknie Zgłoś problem:
2) Określ nazwę problemu
3) Opisz problem
4) W miarę możliwości dodaj załączniki (np. podesłane zrzuty ekranu mogą przyspieszyć rozwiązanie problemu)
5) Kliknij przycisk „wyślij”
Informację o odpowiedzi wyślemy na adres e-mail Twojego konta w panelu Opinie.pl.

Badania zwykle realizujemy z udziałem określonej grupy osób: np. z mieszkańcami danego regionu, osobami w konkretnym wieku czy użytkownikami pewnej kategorii. Ankiety przydzielane są na podstawie danych profilowych, więc zachęcamy do uzupełnienia i bieżącej aktualizacji profilu, który pozwala nam na celowe przydzielanie ankiet, a tym samym zwiększa szanse na zdobycie punktów. Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby umożliwić naszym panelistom możliwość uczestniczenia w zróżnicowanych projektach badawczych. Prosimy tym samym o cierpliwość.

Powiadomienia gwarantują, że na bieżąco będziesz informowan(a/y) o nowych zaproszeniach i wiadomościach. W porównaniu z wiadomościami e-mail powiadomienie dotrze do Ciebie szybciej, dzięki czemu nie przegapisz żadnego badania.

Powiadomienia można włączyć na wielu urządzeniach równocześnie, więc niezależnie od tego czy będziesz w domu, w pracy czy w podróży, masz gwarancję, że nie przegapisz nowych zaproszeń i wiadomości z Panelu Opinie.pl.


W momencie pojawienia się nowego zaproszenia lub wiadomości na Twoim urządzeniu wyświetli się powiadomienie.

W przypadku urządzeń mobilnych (w zależności od ustawień systemowych) powiadomienie będzie widoczne:
1. Na górnej belce
2. W obszarze powiadomień
3. Na ekranie blokady
W przypadku laptopów lub komputerów stacjonarnych powiadomienia pojawiają się w prawym dolnym rogu ekranu (4) (na komputerach Apple jest to prawy górny róg):

1) Na stronie Ustawienia w oknie „Powiadomienia” kliknij przycisk „włącz powiadomienia”.
2) Kliknij „Zezwalaj”/„Odbieraj” w okienku pytającym o pozwolenie na pokazywanie powiadomień.

1) Na stronie Ustawienia w oknie „Powiadomienia” kliknij przycisk „aktywuj powiadomienia”.
2) Kliknij „Zezwalaj”/„Odbieraj” w okienku pytającym o pozwolenie na pokazywanie powiadomień.

1) Na stronie Ustawienia w oknie „Powiadomienia” kliknij hiperłącze „tutaj”.

1) Kliknij ikonę kłódki przy adresie strony.
2) Rozwiń listę wyboru dla powiadomień.
3) Wybierz „Zezwalaj”.
4) Kliknij ikonę krzyżyka w celu zamknięcia okienka ustawień witryny.
5) Odśwież stronę.

Powiadomienia o nowych zaproszeniach i wiadomościach obsługują aktualne wersje poniżej wymienionych przeglądarek:

  • Chrome
  • Firefox
  • Samsung Internet Browser
  • Mint Browser
  • Opera
  • Edge
  • UC Browser
  • QQ Browser
  • KaiOS Browser

Powiadomienia nie są obsługiwane w trybie prywatnym / incognito.

Powiadomienia nie są aktualnie dostępne na urządzeniach iPhone oraz iPad.


Ze względu na prezentowane treści niektóre ankiety wymagają skorzystania z urządzeń z szerszym ekranem.

  • Nie masz dostępu do urządzenia z szerszym ekranem?
  • Nie chcesz otrzymywać więcej zaproszeń niedopasowanych do Twojego urządzania?

Ustaw blokadę otrzymywania zaproszeń do badań przeznaczonych dla urządzeń z szerszym ekranem.

W momencie kliknięcia w zaproszeniu przycisku „Ustaw blokadę” zapisujemy w bazie danych szerokość ekranu Twojego urządzenia. Dzięki tej informacji zaproszenia do kolejnych badań dostosowujemy do urządzenia, z którego korzystasz.

Jeżeli zauważymy, że korzystasz z urządzenia z szerszym ekranem, wówczas umożliwimy Ci anulowanie blokady poprzez wyświetlenie komunikatu:

Po kliknięciu przycisku „anuluj blokadę” znowu będziemy wysyłać Ci zaproszenia do wszystkich badań.


W razie problemów z wypełnieniem ankiety prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem: ankiety@opinie.pl

1) Na stronie wiadomości wpisz treść wiadomości
2) W miarę możliwości dodaj załączniki (np. podesłane zrzuty ekranu mogą przyspieszyć rozwiązanie problemu)
3) Kliknij przycisk „wyślij”


1) Kliknij zaproś
2) Kliknij przycisk „zaproś” dla metody, przy użyciu której chcesz zaprosić znajomych (Facebook, Google+, LinkedIn, e-mail, spersonalizowany link)

Nie.

Zgodnie z punktem IV paragrafem 1 Regulaminu panelu Opinie.pl Panelista może posiadać tylko jedno Konto. Uzasadnione podejrzenie, że Panelista posiada więcej niż jedno Konto w Panelu, może skutkować zablokowaniem lub usunięciem Konta w Panelu (punkt VIII paragraf 3 Regulaminu Panelu). Zależy nam na jakości panelu, więc wyjątkowo starannie dbamy o to, żeby każdy Panelista przestrzegał regulaminu. W praktyce oznacza to, że niedozwolone jest rejestrowanie dodatkowych kont, logowanie się na konta innych Panelistów, wypełnianie ich ankiet czy otwieranie ich wiadomości. Każda z tych czynności grozi zablokowaniem lub usunięciem konta.


Konfiguracja Twojego komputera nie obsługuje odnośnika mailto. Jeśli chcesz zaprosić znajomego przez e-mail, zadbaj o prawidłową obsługę odnośnika mailto lub skorzystaj z instrukcji "Co zrobić, jeżeli powyższy link nie działa poprawnie?".

Od razu po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, do którego zostanie przekierowany po kliknięciu w link zaproszenia.

Jest to liczba punktów, które mogą zdobyć dla Ciebie Twoi znajomi w obecnie dostępnych dla nich ankietach.

Jest to liczba punktów, które zdobyli dla Ciebie Twoi znajomi.

W rankingu podsumowana jest liczba punktów, jaką zdobyli dla zapraszającego jego znajomi w wybranym okresie.

Liczba gwiazdek zależy od liczby punktów, które dla danego użytkownika zdobyli jego znajomi:
(status Specjalisty) - ponad 500 punktów zdobytych przez znajomych
(status Eksperta) - ponad 10 000 punktów zdobytych przez znajomych
(status Mistrza) - ponad 30 000 punktów zdobytych przez znajomych

1) Na stronie Odbierz nagrody w oknie Nagrody kliknij przycisk dla dostępnej metody płatności.
2) Podaj dane potrzebne do zrealizowania transakcji.
Dla poszczególnych metod płatności będą to:
• Doładowanie telefonu: numer telefonu,
• Bidon lub kubek termiczny: dane do wysyłki (tj. imię, nazwisko, nazwa firmy(opcjonalnie), ulica i numer, kod pocztowy, miejscowość oraz numer telefonu),
• Przelew bankowy: numer konta oraz imię i nazwisko.
3) Zaznacz oświadczenie
4) Kliknij przycisk „odbierz nagrodę” lub „przekaż nagrodę” (w przypaku Fundacji).

Nie. Kwota transakcji jest ustalona dla każdej metody płatności i wynosi dla:
• Doładowanie telefonu = 2 000 pkt
• Zalando 25 PLN = 5 000 pkt
• Fundacja = 5 000 pkt
• Bidon = 8 000 pkt
• Przelew bankowy = 8 000 pkt
• Kubek termiczny = 9 000 pkt
• Zalando 50 PLN = 10 000 pkt
Nic nie stoi jednak na przeszkodzie w kilkukrotnym odebraniu nagród o wskazanej wysokości (o ile oczywiście dysponujesz odpowiednią liczbą punktów).

Nagrodę otrzymasz natychmiast dla poniższych metod płatności:
  • Doładowanie telefonu
  • Zalando 25 PLN
  • Zalando 50 PLN
Przelew bankowy realizowany jest w ciągu 4 dni roboczych.

"Migracja nagród", to suma wszystkich punktów, które przenieśliśmy w momencie zmiany oprogramowania do zarządzania panelem we wrześniu 2015 roku.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (2 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
2) Wprowadź numer telefonu
3) Zaznacz oświadczenie
4) Kliknij przycisk „doładuj telefon”
5) Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”
Wskazany numer telefonu zostanie natychmiast doładowany podaną kwotą.

Doładowanie telefonu dostępne jest dla poniższych operatorów:
• 36i6
• Heyah
• nju mobile
• Orange
• Play
• Plush
• Red Bull Mobile
• Sami Swoi
• Simplus
• T-mobile
• Virgin Mobile

Brak możliwości zasilenia konta może wynikać z następujących powodów:
• podany numer telefonu jest nieaktywny,
• numer telefonu w abonamencie,
• doładowanie telefonu nie jest dostępne dla Twojego operatora,
Jeżeli żadna z powyższych przyczyn nie zaistniała, zgłoś problem podając w opisie doładowywany numer telefonu i operatora.

Jeżeli Twój telefon nie został doładowany w ciągu godziny od zlecenia wypłaty, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem: ankiety@opinie.pl

Doładowania telefonu realizowane są natychmiast, więc anulowanie nie jest możliwe.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (dla Zalando 25 zł: 5 000 pkt lub Zalando 50 zł: 10 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Zalando 25 zł” lub „Zalando 50 zł”
2. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”
3. Skopiuj kod karty upominkowej
4. Zrealizuj kartę upominkową na stronie Zalando

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (5 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Fundacja”
2. Wybierz fundację, na rzecz której chcesz przekazać nagrodę
3. Kliknij przycisk „przekaż nagrodę”
Ekwiwalent pieniężny nagrody w wysokości 25 PLN zostanie przekazany na rzecz wybranej fundacji do 15. dnia kolejnego miesiąca.

Bidon wykonany ze stali nierdzewnej oraz pokryty miękką w dotyku powierzchnią soft touch. Ustnik wraz z rurką umieszczona w środku pozwala na picie w pozycji pionowej. Produkt posiada certyfikat do kontaktu z żywnością, a także certyfikat BPA FREE. Produkt zapakowany w pudełko.

Pojemność: 600 ml.


Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (8 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Bidon”.
2. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.
3. Uzupełnij dane do wysyłki.
4. Zaznacz oświadczenie.
5. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.

Bidon zostanie wysłany na podany adres do 15. dnia kolejnego miesiąca.


Kubek termiczny z najwyższej jakości stali nierdzewnej o doskonałych właściwościach izolacyjnych (utrzymuje wysokie temperatury do 6 godzin, a niskie do 12 godzin). Matowe wykończenie oraz ergonomiczny kształt gwarantują pewny uchwyt w dłoni. Pasuje do samochodowych uchwytów na napoje. Produkt posiada certyfikat do kontaktu z żywnością, a także certyfikat BPA FREE.

Pojemność: 350 ml.


Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (9 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1. Kliknij „Kubek termiczny”.
2. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.
3. Uzupełnij dane do wysyłki.
4. Zaznacz oświadczenie.
5. Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”.

Kubek termiczny zostanie wysłany na podany adres do 15. dnia kolejnego miesiąca.


Na stronie Odbierz nagrody:
1. W oknie „Aktywności” kliknij wiersz wypłaty, dla której chcesz poprawić dane do wysyłki.
2. Kliknij przycisk „anuluj wypłatę”.
Przycisk „anuluj wypłatę” dostępny jest jedynie dla nagród jeszcze niewysłanych.
3. Ponów odbiór nagrody.

Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów (8 000 pkt) na stronie Odbierz nagrody:
1) Kliknij Przelew bankowy
2) Wprowadź numer konta
3) Podaj imię i nazwisko odbiorcy przelewu
4) Zaznacz oświadczenie
5) Kliknij przycisk „odbierz nagrodę”
Nagroda w kwocie 40 PLN znajdzie się na wskazanym koncie bankowym w ciągu 4 dni roboczych.

Nie.

Odsetek aktualnych pytań profilowych.
Profil możesz zaktualizować na stronie Twój profil

Wejdź na stronę Twój profil.

2) Zmień dane
3) Kliknij przycisk „aktualizuj”

1) Na stronie Aktualizacja profilu zmień dane na aktualne
2) Kliknij przycisk „aktualizuj”

Jeżeli Twój adres e-mail oznaczony jest jako nieaktywny na stronie „zaktualizuj profil”:

oznacza to, że wstrzymaliśmy wysyłanie wiadomości e-mail do Ciebie. Jest to związane z tym, że otrzymaliśmy z serwera pocztowego informację, że Twój adres jest niedostępny. Jednocześnie nadal będziesz otrzymywać zaproszenia i wiadomości na Koncie Panelisty oraz opcjonalne powiadomienia o nich.

Aby aktywować adres e-mail należy go zmienić lub aktywować zgodnie z instrukcją „Jak mogę zmienić adres e-mail?”.


1) Na stronie Aktualizacja profilu kliknij przycisk zmień e-mail
2) Podaj hasło
3) Podaj nowy adres e-mail
4) Powtórz nowy adres e-mail
5) Kliknij przycisk „aktualizuj”
6) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem.
7) Kliknij link

Upewnij się, że wykonana została cała procedura zmiany adresu e-mail:
1) Na stronie zmień e-mail podaj hasło oraz dwukrotnie nowy adres e-mail
2) Odbierz pocztę. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu potwierdzisz zmianę.
Jeżeli nie widzisz wiadomości e-mail w głównym folderze skrzynki odbiorczej, sprawdź w innych folderach takich jak Spam,
Społeczności, Inne itp.
3) Kliknij link

Możliwe, że wiadomość trafiła do innego folderu skrzynki odbiorczej, takiego jak Spam, Społeczności, Inne itp. Spróbuj wyszukać wiadomość lub sprawdź, czy jej nie ma w innych folderach.

Dodatkowo w przypadku korzystania z adresu e‑mail w domenie serwisu Onet.pl, to znaczy:

  • amorki.pl
  • autograf.pl
  • buziaczek.pl
  • onet.com.pl
  • onet.eu
  • onet.pl
  • op.pl
  • opoczta.pl
  • poczta.onet.eu
  • poczta.onet.pl
  • spoko.pl
  • vip.onet.pl
  • vp.pl
może nastąpić znaczące wydłużenie czasu oczekiwania na wiadomości.

Rekomendujemy korzystanie z adresu e‑mail w innej domenie.


1) Na stronie Aktualizacja profilu kliknij przycisk zmień hasło
2) Wprowadź bieżące hasło
3) Podaj nowe hasło
4) Powtórz nowe hasło
5) Kliknij przycisk „aktualizuj”

  1. Na stronie Aktualizacja profilu kliknij przycisk zmień numer.
  2. Podaj nowy numer telefonu.

    Podany numer telefonu nie może być zarejestrowany w panelu badawczym Opinie.pl. Należy podać unikalny numer.
  3. Powtórz nowy numer telefonu.
  4. Kliknij „aktualizuj”.

  5. Poczekaj na SMS weryfikacyjny, a następnie wpisz otrzymany kod.
  6. Kliknij „aktualizuj”.


  1. Zaczekaj około 2 minut.
  2. Jeżeli nadal nie dotarł do Ciebie SMS z kodem weryfikacyjnym, naciśnij „Wyślij ponownie kod”.


1) Wejdź na stronę Usuń konto

2) Zaloguj się

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z Nie pamiętasz hasła?.

3) Kliknij przycisk „usuń konto”


Nie

Kliknij wiersz danej kategorii (np. Czas wolny), a następnie zaznacz lub zobacz wybrane odpowiedzi w poszczególnych pytaniach.

Bo jest to pytanie jednokrotnego wyboru. Po treści pytań tego typu wyświetlona jest instrukcja: Proszę wybrać poniżej jedną z odpowiedzi.

Tak - możesz to zrobić poprzez brak zaznaczenia jakiejkolwiek odpowiedzi. Pamiętaj jednak, że im więcej informacji podasz w profilu, tym łatwiej nam będzie przydzielić Ci odpowiednie ankiety.

By wrócić do strony Profil:
1) Kliknij przycisk „zakończ” po przejściu wszystkich pytań dla wybranej kategorii (wszystkie udzielone odpowiedzi zostaną zapisane)
2) Kliknij przycisk „powrót do profilu” dostępny na stronie pierwszego pytania wybranej kategorii (odpowiedzi zaznaczone w tym pytaniu nie zostaną zapisane)
3) Kliknij hiperłącze „Profil” w lewym górnym rogu (odpowiedzi zaznaczone w aktywnym pytaniu nie zostaną zapisane)

Wywiady telefoniczne to rodzaj badania, które polega na rozmowie telefonicznej z ankieterem panelu Opinie.pl. Ankieter odczytuje respondentowi pytania i zaznacza uzyskiwane odpowiedzi na ekranie swojego komputera.

Czas przeprowadzania wywiadów telefonicznych to około 10 minut.

Do prawidłowego przeprowadzenia wywiadu telefonicznego wystarczy posiadanie telefonu stacjonarnego lub telefonu komórkowego (ze stabilnym zasięgiem sieci) oraz udzielenie zgody na udział w tego rodzaju badaniach na swoim Koncie Panelisty. Przejdź do pytania.


netView to nowość w panelu Opinie.pl, która polega na wideorozmowie z ankieterem za pomocą smartfona/tabletu/komputera i przeglądarki internetowej.

Do prawidłowego działania netView potrzebna jest przeglądarka internetowa. Konieczne jest także udostępnienie kamery i mikrofonu w urządzeniu, na którym zamierzasz prowadzić wideorozmowę.

Nie jest potrzebna instalacja dodatkowych aplikacji.


Badania netView przeprowadzane są z osobami, które na Koncie Panelisty zaznaczyły, że chcą brać udział w takich badaniach. Przejdź do pytania.

Do prawidłowego działania zalecamy używanie przeglądarek Chrome, Firefox, Safari, Opera lub Edge.

netView nie działa w przeglądarce Internet Explorer.

Przed połączeniem się do netView upewnij się, że udostępnił(aś/eś) kamerę i mikrofon w swojej przeglądarce internetowej.

Jeśli jakość wideorozmowy jest bardzo słaba, upewnij się, że zasięg lub łącze jest stabilne. netView potrzebuje stabilnego internetu*.

*w przypadku korzystania z internetu mobilnego, może dojść do utraty pakietów danych przy połączeniu. Zadbaj o dobry zasięg internetu i nie uruchamiaj innych aplikacji, które mogą znacząco obciążyć internet.


Testy produktów to rodzaj badania, w których respondent otrzymuje od obsługi panelu Opinie.pl różne artykuły do testowania (mogą to być np. karmy dla zwierząt lub kaszki mleczne dla niemowląt / dzieci). Podczas testów respodent wypełnia ankiety, w których opisuje swoje doświadczenia z danym produktem.

Testy produktów zwykle trwają kilka dni i wymagają od respondenta większego zaangażowania, przez co otrzymuje większą niż standardowo liczbę punktów.

Koszty związane z zakupem produktów i przesyłką produktów pokrywane są przez panel Opinie.pl, jako organizatora testów.

Aby wziąć udział w testach produktów respondent musi udzielić zgody na udział w tego typu badaniach na swoim Koncie Panelisty (Przejdź do pytania) oraz podać adres, pod którym przebywa w celu realizacji wysyłki testowanych artykułów.

Ankiety, prowadzone podczas testów produktów, można wypełniać zarówno na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet), jak i komputerach stacjonarnych / laptopach.


Dzienniczki online i fora dyskusyjne to rodzaj badań, które zwykle wymagają od respondenta dostępności przez kilka kolejnych dni.

Pracownik Opinie.pl codziennie (lub kilka razy dziennie) wysyła instrukcje i zadania, które należy wykonać w danym dniu. Najczęściej zadania te dotyczą opisania pewnych sytuacji, wyrażenia opinii na zadany temat, skomentowania przesłanego video czy zrobienia zdjęcia.

Dzienniczki online i fora dyskusyjne są najlepiej punktowanym rodzajem badań na panelu Opinie.pl.

Do prawidłowego wypełnienia dzienniczków online lub forum dyskusyjnego zalecane jest korzystanie z komputera stacjonarnego lub laptopa oraz stałego dostępu do internetu.


1) Upewnij się, że poprawnie wpisujesz:
  • adres e-mail
  • hasło
Zwróć uwagę, czy nie masz włączonego przycisku Caps Lock (pisanie wielkimi literami) lub kombinacji klawiszy Ctrl+Shift (zamiana liter y i z). Jeśli tak, wyłącz je.
2) Jeśli to nie pomoże, albo nie pamiętasz hasła, zmień swoje hasło.

Wpisz adres e-mail, na który otrzymujesz zaproszenia do badań.

Twoje hasło wygasło w celu jeszcze lepszego zabezpieczenia Twoich danych osobowych.

1) Na stronie Ustawienia w oknie „Połącz konto z fb” kliknij przycisk „połącz konto z fb”.
2) Zaloguj się do Facebooka.
Etap zostanie pominięty, jeśli aktualnie jesteś już zalogowany w Facebooku.
3) Kliknij przycisk "Kontynuuj jako...".
Etap ten może zostać pominięty, jeśli aktualnie jesteś zalogowany w Facebooku na konto połączone z innym kontem w panelu Opinie.pl. Ustanowienia połączenia możliwe jest jedynie dla unikalnych kont Facebooka, więc w takiej sytuacji otrzymasz komunikat: „Wybrane konto na Facebooku jest połączone z innym kontem w panelu Opinie.pl”.

  • Prosty i ekspresowy dostęp do swojego konta w panelu Opinie.pl
  • Możliwość otrzymywania większej liczby zaproszeń i szybszego zdobywania punktów
  • Możliwość logowania się za pomocą Facebooka
  • Mniejsze prawdopodobieństwo otrzymania ankiety niedopasowanej do Twojego profilu, zainteresowań i preferencji

1) Na stronie Ustawienia w oknie „Połącz konto z fb” kliknij hiperłącze "tutaj".

1) Kliknij przycisk „zaloguj przez facebook”.
2) Zaloguj się do Facebooka.
Etap zostanie pominięty, jeśli aktualnie jesteś już zalogowany w Facebooku.
3) Jeżeli Twoje konto nie jest jeszcze połączone z Facebookiem, kliknij przycisk "Kontynuuj jako...".

Aktualność profilu jest kluczowa dla częstości otrzymywanych zaproszeń. Panelista z aktualnym profilem otrzyma więcej zaproszeń do badań niż panelista, który nie zadbał o aktualność swoich danych profilowych. Aktualność profilu gwarantuje także lepiej dopasowane ankiety, co oznacza mniejsze ryzyko niezakwalifikowania się do badania. Ponadto, nie będziemy musieli nieustannie powtarzać Wam tych samych pytań profilowych, co zwiększy komfort wypełniania i skróci długość ankiet.

Mobi to badanie na temat polskiej społeczności mobilnej, którego celem jest poznanie zachowań osób korzystających z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych.


Badanie skierowane jest do panelistów Opinie.pl. Wybierane są osoby, pasujące do profilu badania, a następnie wysyłane są do nich zaproszenia na konta w Opinie.pl.

Do badania można zgłosić się jedynie wtedy, kiedy otrzymało się dedykowane zaproszenie.


  1. Zainstaluj aplikację Mobi dostępną w sklepie Play.
  2. Otwórz aplikację Mobi i zaloguj się przy użyciu adresu e-mail i hasła używanego do logowania się na Konto w panelu Opinie.pl
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.

Tak, ale nie rekomendujemy tego robić.

Po wyłączeniu autoryzacji urządzeń Twoje konto będzie bardziej narażone na dostęp niepowołanych osób lub ataki hakerskie.

Jeżeli mimo wszystko chcesz wyłączyć autoryzację:

  1. Wejdź na stronę Twoje urządzenia
  2. Kliknij „tutaj” w dolnej części strony.

Jeżeli zmienisz zdanie i będzie Ci zależało na przywróceniu lepszego zabezpieczenia dostępu do Twojego konta, będziesz mógł łatwo włączyć autoryzację (3) na stronie Twoje urządzenia:


Pokaż pozostałe wątki pomocy Ukryj pozostałe wątki pomocy

 
Opinie.pl korzysta z plików cookies, w tym dostarczanych przez podmioty trzecie, w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych, funkcjonalnych i badawczych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.